- Als het pakket/goederen beschadigd zijn aangekomen of een zichtbaar defect hebben. Als je het verkeerde product hebt ontvangen Of het product niet overeenkomt met de productbeschrijving/er ontbreekt een onderdeel bij levering:

Dit MOET gemeld worden binnen 24 uur na levering van de goederen MET uw Ordernummer en foto's.

 

U moet afbeeldingen (in jpeg-, png- of PDF-bestandsindeling) e-mailen van:

de schade aan de goederen, alle zijden van de verzenddoos/verpakking, inclusief het verzendlabel naar ( verkoop@smartbalanceshop.nl ) zodat we uw claim direct kunnen registreren.

 

Buiten deze periode, en zonder het fotografisch bewijs, kunnen we mogelijk niet helpen vanwege beperkingen die de koerier ons oplegt. Bijgehouden pakketten moeten ook worden ondertekend als beschadigd op het koerierssysteem.

 

Afhankelijk van de voorraadniveaus, zullen we het artikel vervangen of u een volledige terugbetaling geven (inclusief originele verzendkosten). Geef aan welke optie je voorkeur heeft.

 

In gevallen waarin we het artikel terug moeten ontvangen voordat de vervanging of terugbetaling kan worden uitgevoerd, kunnen we een pre-paid retourlabel verstrekken dat bij een plaatselijk postkantoor kan worden gebruikt om het product te retourneren. Eventueel kunnen we een ophaling regelen.

 

- Om in aanmerking te komen voor retournering, moet je artikel ongebruikt zijn en in dezelfde staat verkeren als waarin je het hebt ontvangen. Het moet ook in de originele verpakking zitten.

 

- Er zijn bepaalde situaties waarin slechts gedeeltelijke restituties worden verleend (indien van toepassing)

- Duidelijke gebruikssporen

- Elk item dat niet in de originele staat is, is beschadigd of ontbrekende onderdelen om redenen die niet te wijten zijn aan onze fout

- Elk artikel dat meer dan 30 dagen na levering wordt geretourneerd.

 

- We dekken geen fouten veroorzaakt door een ongeval, verwaarlozing, verkeerd gebruik of normale slijtage.